דף הבית » פעילות העמותה בתחום החינוכי
https://youtu.be/UruGWxpSrkA

פעילות העמותה בתחום החינוכי

  • פרויקט משותף עם ידידי החמ"ד לגילאי היסודי.
    לימוד תכנים חוויתי בנושא קדושת שביעית, הקניית ידע בנושאי השמיטה ומשמעותה בימינו, וחלוקת פירות שביעית לתלמידים לאחר שלמדו עליהם ועל הדרך להשתמש בהם בצורה הנכונה. חידון בנושא שמיט ה, בין הזוכים יוגרלו פרסים וטיולים במימון העמותה לכ- 50 כיתות שזכו בניקוד הגבוה ביותר. הטיולים יכללו ביקור אצל חקלאים שהפקירו את שטחיהם לאב"ד, לימוד בשטח של המלאכות המותרות והאסורות, חשיפה לטבע ולמטעים, וקטיף עצמי של פירות שביעית במידת האפשר.
    פרויקט משותף עם ארגון בנ"ע- נושא חודשי, למידה חווייתית, משחק רשת נושא פרסים ועוד. חלוקת פירות שביעית לחניכים תתבצע במהלך מחנות הקיץ.
  • העברת שיחות/ הרצאות בבתי הספר, שיועברו על ידי חקלאים שעובדים עם בי"ד, או על ידי נציגי העמותה. השיחות יעסקו בערכי הליבה הנ"ל ויסבירו בצורה מוחשית על ידי מצגות וסרטונים את הערכים החשובים באב"ד. במידת האפשר יחולקו פירות שביעית בעלות סמלית לתלמידים שהשתתפו בשיח ה.
  • העמותה פועלת לקידום שיתופי פעולה עם השומר החדש – חלוקת פירות שביעית, עזרה לחקלאים ופעילויות משותפות לדתיים- חילונים .
  • במגזר החרדי – עבודה משותפת עם "קרן משנת יוסף" וארגו ן "אנחנו וצאצאינו"- חידונים ופרסים, טיולים לכיתות זוכות בדומה לאמור בסעיף א'- קיום תוכנית רציפה של לימוד תוכן שמיטה מדי שבוע. התוכנית נושאת פרסים ומנגישה את מצוות השמיטה בצורה חווייתית דרך סיורים לאורך השנה בשטח, סיפור עלילתי בהמשכים , ועוד. מטרת התוכנית היא לחזק את הילדים ודרכם את המשפחות בערך אכילת פירות בקדושת שביעית, לתת להם לחוות את השמיטה דרך הרגליים, ולהתחבר למצוות השמיטה כדבר אפשרי, מהנה, ובעל ערך גדול. על מנת לחזק את החיבור בין המגזרים, המדריכים של הציבור החרדי לא יהיו מהציבור שלהם. בדומה לכך את הסיורים של החמ"ד ידריך מדריך מהציבור החרדי או הכללי. זיכרון של ילד מסיור כזה יכול ללוות אותו הרבה שנים קדימה .

צרו איתנו קשר
מעוניינים לשמוע עוד מידע?
מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר

כל הזכויות שמורות לשנת השבע © 2021

פידבקים שקיבלנו

דילוג לתוכן